نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

رونمایی از شهرخودروی قرن جدید| مشهدی‌ها امیدوار به شکست قلعه‌نویی در سیرجان!

  • کد خبر: ۱۰۳۸۶۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
رونمایی از شهرخودروی قرن جدید| مشهدی‌ها امیدوار به شکست قلعه‌نویی در سیرجان!
نماینده مشهد برای گریز از بحران سقوط، امروز مهمان گل گهر سیرجان است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ ایستگاه بیست وچهارم لیگ برتر بیست ویکم برای نماینده بحران زده مشهد ایستگاهی ویژه است. شاگردان داوود سیدعباسی می‌دانند شاید حساس‌ترین جدال فصل را باید امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اختصاصی شهر سیرجان مقابل گل گهر برگزار کنند. دیداری که برنده اش شهد شیرینی را می‌نوشد و تساوی به کار هیچ کدام از دو تیم نمی‌آید؛ دو تیمی که با شرایطی کاملا متفاوت چه از حیث کیفیت نیروی انسانی و امکانات و چه از منظر جایگاه جدولی به دنبال اهدافشان هستند. شهرخودرو مهمان قعر جدول است و گل گهر در کمین سهمیه آسیایی و رسیدن به نقطه جذاب جدول لیگ برتر که همانا هم نشینی با سرخابی‌های بالانشین است.

دو تیم نخستین بازی قرن جدیدشان را برگزار خواهند کرد و بی تردید هواداران هر دو تیم مشتاق تماشای نمایش رونمایی از تیم‌های محبوبشان در قرن جدید هستند. گل گهری‌ها به معماری دل انگیز امیر قلعه نویی بر پیکره تیم پرستاره شان امیدوارند و شهرخودرویی‌ها امیدوارند تعطیلات و بی خبری از اردوگاه عنابی پوشان معجزه‌ای کرده باشد و تیمشان در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر نمایشی مطلوب‌تر از قبل و همراه با نتیجه و فاصله گرفتن از قعر جدول داشته باشد.

در انتظار هر تغییری

کسی چه می‌داند! واقعا کسی چه می‌داند ترکیب امشب عنابی‌های مشهد که دیگر دیربازی است هر بازی یک رنگ لباس به تن دارند، برای جدال با گل گهر چه خواهد بود. شهرخودرو در این فصل از انواع واقسام ترکیب‌ها بهره برده و هیچ گاه این تیم ترکیبی ثابت برای مقابله با حریفان نداشته است. مسئله‌ای که اگر با نتیجه گرفتن همراه بود، شاید می‌شد از آن به عنوان تدبیر مفید فنی یاد کرد، اما حالا کارشناسان آن را ضعفی بزرگ در تیم شهر مشهد می‌دانند. با این همه، در برخی پست‌ها تکلیف ترکیب شهرخودرو مشخص است.

درخشش یوسف بهزادی درون دروازه شهرخودرو در چند بازی آخر و کلین شیت هایش او را به مهره‌ای مطمئن برای داوود سیدعباسی بدل کرده است. در خط دفاع هم اگر محرومیت و مصدومیتی در میان نباشد، مجتبی بیژن و حسین حیدری بازیکنان معتمد کادرفنی هستند. در خط میانی هم محمدرضا فلاحیان و علی طاهران مهره‌های ثابت ترکیب تیم مشهد هستند. بااین حال، شاید بزرگ‌ترین و پرتعویض‌ترین نقطه زمین برای شهرخودرو خط حمله این تیم باشد که هنوز کادرفنی با گذشت بیست وسه هفته از رقابت‌ها نتوانسته است به زوجی یا مثلثی آرمانی برسد. رحمان جعفری، رضا کرملاچعب، ابوالفضل عکاشه و... بازیکنانی هستند که هر کدام می‌توانند در ترکیب ثابت یا روی نیمکت تیم مشهد در بازی امشب باشند.

موقعیت امیر

تیم گل گهر سیرجان بی تردید از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال است که این فصل توانسته است نمایش‌های خوبی در لیگ داشته باشد و اگر شش امتیاز به واسطه تخلف بازی بازیکن خارجی از شمار امتیازات این تیم کسر نمی‌شد، حالا شاگردان قلعه نویی در جایگاه چهارم جدول بودند. نماینده سیرجان هم اکنون با ۳۴ امتیاز ششم است و پیروزی بازی امشب می‌تواند میزبان را تا پله پنجم بالا بیاورد.

شمار بازیکنان باکیفیت گل گهر آن قدر زیاد است که روی کاغذ شانس‌های کامیابی این تیم به مراتب بیشتر از تیم مشهد است، اما واقعیت آن است که فوتبال در مستطیل سبز بازی می‌شود، نه روی کاغذ. گل گهر با همه ستاره هایش در بازی رفت مقابل شهرخودرو کارش به مشکل خورد و با وجود برتری ۲ بر ۱ چیزی نمانده بود که بازنده بازی باشد.

سنگینی کفه ترازو به سود شهرخودرو

شهرخودرو و گل گهر تاکنون پنج بار با یکدیگر مصاف کرده‌اند که این پنج جدال هیچ گاه با تساوی به پایان نرسیده است؛ مسئله‌ای امیدوارکننده برای هواداران دو تیم که شاهد یک بازی کسالت بار نخواهند بود. نکته جالب‌تر آنکه نماینده مشهد در پنج جدال برابر تیم سیرجان سه پیروزی و فقط دو شکست داشته است. همین مسئله کفه ترازو را از حیث روحی و روانی به سود شهرخودرو خواهد کرد.

فرار بزرگ؛ شاید از امشب

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان هفت گام سخت تا پایان لیگ برتر بیست ویکم در پیش دارد؛ هفت گامی که اولینش همین نبرد امشب با گل گهر است که به واسطه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار و ساعت ۲۰ برگزار می‌شود. عنابی‌های مشهد با سیزده امتیاز در قعر جدول هستند و دو تیم بالای سرشان نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی چهارده و شانزده امتیاز دارند. شهرخودرویی‌ها در صورت پیروزی در بازی امشب می‌توانند فرار بزرگی به سوی بقا در لیگ داشته باشند، زیرا فجر این هفته مقابل آلومینیوم متوقف شده است و نفت مسجدسلیمان هم امشب بازی سختی در اصفهان برابر ذوب آهن دارد و گرفتن امتیاز از این بازی برای تیم جنوبی کاری دشوار است. شاید امشب فرصت مناسبی باشد تا نماینده مشهد فرار بزرگش را آغاز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->